Wednesday 27 August 2008

THE STORE - it's grim up north releases


I've got NOTHING for sale at the moment! 



MAGAZINES:


Stay Sick! #4: 128pp, A5, Danish text, $10/dkr 50,-

All issues are sold out



DVD-R:

RÅDDEN KÆRLIGHED [Raadden Kaerlighed] (underground zombie movie starring Jack J) approx 27 min., Danish dialogue, no subs.

DEN INTERGALAKTISKE GENVEJ (underground sci-fi/horror movie) approx 10 min., Danish dialogue, no subs.

plain DVD-R (includes both films), $4.50/30 dkr,-




NON GRIM UP NORTH RELEASES


MAGAZINES:

Inferno #2: 32pp, A5, Danish text, rare!, $10/dkr 50,-

Obskruiøst #5/6: 48pp, A4, Danish + English text (approx 40% Eng.) $9/dkr50,-


DVDs:

The X-Files complete season 2 (PAL/reg.2) $20/100 dkr,- + postage



All prices include postage unless specified otherwise

PayPal payment available

2 comments:

Jakob said...

Hej Jack,

jeg vil gerne købe den der dvd med "RÅDDEN KÆRLIGHED" - hvordan virker det med betaling osv?

Duffadash said...

Hey Jack.
Jeg prøver at få gjort min samling af danske gyserfilm komplet og ville derfor meget gerne have en DVD-R kopi af Rådden Kærlighed og Den Intergalaktiske Genvej (og eventuelt Nekrolog), hvis det stadigvæk lader sig gøre.
Du må meget gerne kontakte mig med nogle Paypal oplysninger mm.